morsdag

Morsdag och alla sov till kl nio!! Sen åkte jag ner till handelsträdgården medans Tommy städade. Vid lunch åkte vi till gamla stan och Tommy bjöd på lunch. Vi kollade på vakt avlösningen och i lite affärer. Sen åkte vi hem och Tommy lagade slottstek med pressad potatis och jag gjorde efterätt. Jag smälte vitchoklad o blandade ner i kesella och varvade chokladkesellan med hallon blåbär och digestivekex!! Så gott!!! 


Igår var vi på jungfrisunds dagen. Där hade dom ponyridning matstånd och andra jippon. Tommy har gått med i svenska sjöräddnigssällskapet. Vi hälsade på honom i deras båt där dom hade lite uppvisningar. Det regnade men jag hade regnjackor till alla inklusive mig själv så vi höll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0