måndag

Eftrsom Milo har haft vattkopper så vågar jag inte gå till kyrkis idag utan vi åkte till bromma blocks istället. När vi varcdär så gick hon en liten boll från leksaksaffären. Sen gick vi till panduro för jag behövde lite saker till dopet. Det fanns en guldkrona som hon prövade. Det sågs så gulligt ut att jag inte kunde dsäga nej. sen åt vi pannkakor i cafet. Ibland finns det inge roligare än att skämma bort sitt barn lite. Sen åkte vi till handelsträdgården o möte upp Jojjan Sanna o Veronica för en hglass i solen. 
Jag och Tommy gick ut o givk 4km så jag hoppas att min kost inte behöver bli så farligt onyttig☺ Förra veckan gick jag 16km totalt.
om man går till konsum och tillbaka så är det exakt 4km. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0