Jan. 23, 2014

Estelle hade Musse pigg tröja idag och hon blev så stolt. När hon gick in på avdelningen så drog hon i sin tröja så alla skulle se. Men sen grät hon så mycket när vi gick att vi fick hämta hem henne igen. Så vi gick hem lekte lite o sov sen kom Jojjan o drack te med oss. Jag åkte med Tommy idag för idag hade jag min andra körlektion. Det gick jätte bra men han sa att jag måste köra lite lugnare :) Imorgon är lektion nr 3. Innan lektionen så åt jag o Tommy frukost på kondis tillsammans.








Estelles konstvärk.







Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Min goding har lyckats få en liten konstgen från mig:)).

2014-01-24 @ 20:13:54
URL: http://quiltstickan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0