weekend

 
 
Så här sjuk har Estelle aldrig varit.
Det har varit gråt och hosta hela veckan.
Vi har burit tröstat gett alvedon och tyckt synd om henne.
Stackars små barn när dom blir så sjuka.
 
Idag var bättre och feberfriiiiiiiiii äntligen!!
Jag har varit inlåst i en vecka nu så idag tog vi
bilen med stefan och jojjan och åkte o käkade 
asiatisk mat i sollentuna centrum så vi kan komma ut lite.
 
Och jag passade på att smyg handla Jojjans födelsedagspresent.
Hon fyller på onsdag så då ska vi dit och fira :)
 
 
Här är sjuklingen som bara och endast äter majskrokar och välling.
Vi har erbjudit allt, gröt banan burkmat vanlig mat macka.
Neeeej då kommer gråten så hon får majskrokar och välling då. Vi ger oss!!
 
Jojjans present och så har jag skrivit ut svartvita foton på oss hennes kille
och familj och vänner.
 
Estelle på utflykt till sollentuna
 
 
Tommy lärde mig hur man spelar schack när vi var på Teneriffa och 
jag älskar brädspel så nu dammade vi av vårat spel i bokhyllan
Jag förlorar alltid än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0