album

 
 
I fredags var vi hos Michaela och Johnny.
Det var supermysigt vi satt ute och vi åt korv och kräftor.
Det var kyligt men med en filt blev det mysigt.
Jag tog bara ettkort jag som brukar vara duktig på det annars.
 
Estelle åt sin korv och Novalies också :)
 
Ja det ska börjas i tid!!!
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag påbörjat det tredje albumet.
Jag började när Estelle föddes.
Jag har sparat alla bilder och grattis kort
Sånghäften från öppnaförskolan
Teckningar som hon fått och dopkort.
Jag har albumen frame så hon brukar sitta o bläddra i bland.
Hitills så har nån blomma fått stryk men annars så har hon 
varit snäll mot albumen o dekorationen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0