mässa

 
 
I fredags gick jag Lina Michaela och Anna på underbaraBarn mässan
Det var våran första gång och det var jätte kul.
Man fick massa prover o kolla på kläder leksaker blöjor och mat.
 
Jag gjorde världens bästa fynd och hittade en åkpåse från teutonia 
för mässpris den kostade 790 kr och nu kostade den 200 kr.
Det är ju gratis!! Billigare än en begagnad.
Så jag köpte en sån och var mycket glad särsklit 
eftersom jag inte har en. Sen köpte jag en påse majskrokar.
Estelle skrattade så mycket åt att det knastrade när hon tuggade
på den så hon tjöt av  skratt varje gång hon tog en ny tugga.
 
En trött Estelle visar sin nya åkpåse.
 
Efter mässan så gick vi till Lilla rött och åt allaihopa och det var 
några små som kalasade på majskrokar under tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0