Bättre

 
 
Idag mår jag mycket bättre.
Jag var mycket sjukare förrut när jag rökte än nu.
Idag har jag plockat undan lite och ätit mer än bara mackor.
Ikväll ska Tommy på julbord med andra elektriker företag
men det gör inget för jag ska ta fram mina ostbågar som jag
skulle bjuda bakklubben om jag inte hade blivit sjuk!!
Så jag ska äta upp dom och hyra film.
Det är lika bra för imorgon ska vi städa innan Tommys födelsedag
och sen ska vi åka och hämta arbetskläder och storhandla.
Och när vi ändå är i stan ska vi hämta vår nya kökslucka som
vi ska ha nu när vi har en inbyggd micro.
Den har väntat på oss i tre månader nu så kanske 
att den får åka hem med oss imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0