babymassage



Idag har vi varit på babymassage igen.
Nu har vi gått igenom hela kroppen och det
är poppis hos kidsen men det är alltid en tidsfråga
innan någon blir hungrig och vrålar så det är inte
så lätt att hänga med alltid. Men idag var Estelle med
nästan hela tiden på slutet blev hon arg och hungrig men
vi hann i alla fall köra igenom programet en gång.
Den största händelsen var att Ella av en slump kunde sitta själv
Helt plötsligt så satt hon där utan stöd.
Nu måste jag och Estelle jobba hårt om vi ska komma ifatt.
Sen åkte vi på min begäran till Mcdonalds och åt mcwrap GOTT!!!
Men det är inte slut än för sen åkte vi till kista och handlade mer
rosa saker till Estelles dop och jag köpte ett par skor till min klänning
och Lina köpte en fin klänning till sig.



Den obligatoriska babyskydds bilden



Kommentarer
Postat av: Josefin

Handen är öppen, här behövs ingen sjukgympa, det kommer naturligt! Stressa nu inte med att Sessan ska sitta, hon har nog med motionen att höja huvudet :)

Puss på er!

2012-05-21 @ 21:07:22
URL: http://josefinsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0