dekorera



Jag vill inte förköpa mig till babyrummet för
det är inte så mycket babyrum än.
Jag satsar nog lite senare när man verkligen behöver
förvaring och sånt så nu ska jag köpa en byrå för
kläderna för våra stora garderober är jobbiga.

Och sen tänkte jag ha kanske 1-2 hyllplan
så man kan ha lite mjukisdjur på så det blir
lite mysigt också. Sen ska sängen fram och
sen blir det en ny matta och gardiner.
Kanske i nån grön nyans?!


Jag vet att det här är ikeas vanligaste byrå
men jag tycker den duger så länge.

¨



Kommentarer
Postat av: annica mamma

Det blir så fint, du kan köpa till senare. Nu behöver du en byrå att lägga de små pyttekläderna i. Jag ska titta efter gardin i mild grön, är det bra? Pussis

2012-01-11 @ 15:03:22
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0