Prinsessa!!



Jag var vaken till halv tre i natt för
att bebisen ville inte sova förens då
och nu är det omöjligt att ignorera sparkar
eller rörelser men jag trodde inte bebisar
kunde va vakna så länge.....!!

Jag har alltid radion på när jag inte kan sova
så jag hörde när dom skulle åka in och föda prinsessan!!

Sen vakna jag fem i sju av Tommy som gick upp
så då gick jag också upp för att kolla och precis då
såg vi presskonferansen live!!
Häftigt att få se.

GRATTIS till dom, Han talar så varmt och fint Daniel.
Tråkigt att folk inte kan hålla sina tråkiga kommentarer
för sig själva vid såna här tillfällen.
Gläds med dom oavsett.


Kommentarer
Postat av: annica mamma

Vi väntar på er lilla prinssessa eller prins, mycket viktigare! pussis

2012-02-24 @ 10:21:53
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0