nappflaskor

När jag och Tommy var på babyland så köpte vi
några nappflaskor, Dom kostade en bit över en hundring.
Nu inser jag att det kanske var ett nybörjar misstag
för andra nappflaskor kostar mindre än hälften.

Jag har nog blivit blåst i babydjungeln

Men jag googlade i alla fall Dr browns nappflaskor
Då står det så här-
Dr Brown Standard är en medicinskt beprövad flaska med
luftventil som eliminerar vakuum i flaskan och begränsar
risken för magknip och mellanöroninflammation

Jag visste inte att mellanöroninflammation påverkades
av vilken nappflaska man har. Ytterst märkligt!!
Det här känns mest som ett rookie mistake!!



Kommentarer
Postat av: annica mamma

Funkar flaskorna så är det ett stort plus! Puss

2012-02-20 @ 21:13:03
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0