fika

 
 
Idag åkte vi mammagruppen till järvastaden för en mamma har
precis flyttat dit. Så vi adventsfikade och drack glögg.
Jag drack vit äppelglögg åhh det var så gott!!!
Vi diskuterade också förskoloor eftersom dom snart är så stora.
Och då kom jag att tänka på kyrkans förskola, varför sökte jag inte den?
Den ligger jättenära och dom har två avdelningar delat på 25 barn LYX!!
Så nu har jag och Tommy gjort om våran dagisplats lista efter mycket om och men.
 
Först tar vi ur och skurdagis
Sen har vi ett jätte fint lite större dagis 
Sen ett föräldrarkooperativ och sist tog
vi kyrkans förskola så nu är vi nöjda.
Hoppas på vilken som helst av dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0