Haga



Jag och Tommy åkte till haga där vid fjärilshuset
och gick upp för berget  med hundarna.

Det var såååå fint väder och vilken utsikt!!
Vi såg globen därifrån när vi var längst upp.

Sen lämnade han av mig vid solna centrum men
jag kunde inte hitta en endaste grej att köpa
till mig själv så jag var tvungen att ge upp
och när jag väll var hemma så gick jag in till
ica för att köpa mjölk och desperat slängde på
en pocket bok på bandet så jag fick i alla fall nånting :)


Jag tog en kärleks bok det är inte varje dag!!




På tal om Kärlek...



Kommentarer
Postat av: annica

Säg sen vad du tyckte om den är något för mig?

pussis

2011-03-24 @ 13:28:14
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html
Postat av: annica

Jag var på Erikshjälpen och köpte två inbundna böcker av Ranelid för 30 kr, fynd!

2011-03-24 @ 13:29:03
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0