Grööönt



Mina fingrar hart blivit gröna
Jag har planterat om alla mina blommor här hemma
Och köpt ett gäng nya.


Det här är två små blombebisar som ska bli riktigt stora till slut
Cirka en meter kan dom bli så vi får se hur det går





Eftersom mitt vardagsrum är som hämtat ur en MIO katalog
så vill jag ha lite andra saker lite äldre saker.
Så jag fick en byrå av Tommys mamma som hon tänkte slänga
och nu står den i vardagsrummet och har blivit ett blombord.
Det ser mysigare ut i verkligheten.
Tommy tycker det var en bra ide och önskar mig och
blombordet lycka till på tisdag när valpen kommer.


Kommentarer
Postat av: annica

Jag är chockad!!!!!! Du har säkert gröna fingrar, bara du har intresse och det ser ut som det på korten. Nya vovven ska väl ändå inte hoppa upp på blombordet???? Mella får vakta! Jättefint att blanda nytt och gammalt! Pussis

2011-03-03 @ 20:47:34
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0