Shopping



Jag har varit i gallerian med Yamit
Det här e min första utflykt utanför hemmet
sen i tisdags. Och jag kan tala om att det kändes.
Jag blev helt snurrig i huvudet.
Men men innan jag blev för snurrig
så shoppade jag upp alla pengar
som jag sparat i och med att jag inte shoppat
något medans jag var hemma o va sjuk.


Först blev det två hängare i silver som jag ska
ha i hallen i stället för hatthylla.

Sen köpte jag två Canvas målningar i olja som ska hänga brevid krokarna

Och sen till min älsklings Mella som har varit så snäll mot mig
Hon fick ett stoort ben.


Kommentarer
Postat av: mamma

skitsnyggt, roligare än hatthängaren. Jättefina tavlor, vad köpte du dem?



Du får en lugn kväll när man tittar på Mella.

2010-03-06 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0