Mat

Man vet ju aldrig när man kommer bli frisk på riktigt
så jag samlade lite kraft och gick och handlade.

Jag köpte
äpple
vindruvor
apelsin
smörgåsrån
prästost
chokladkex
tunnbröd
yoghurt
lasagne
soppa

Sååå nu klarar jag mig ett tag till.
Det e ju inte speciellt kul o va sjuk men
jag tycker jag tajmade rätt bra med tiden
För det är inte min jobbhelg så jag förlorar inte
så mycket pengar trots allt. Och Tommy är i sälen
hela veckan och åker skidor så han e ändå borta.

Men snart e jag frisk då kan vi hänga igen allihopa.


Kommentarer
Postat av: mamma

Milde tid, detta är matorgie! Jag tror du har saknadsjuka fter Tommy ;))



Jag får festa på rostat torrt vitt bröd ;))

2010-03-05 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0