spa




Det har varit en lååång vecka.
Först äter man glass vid eiffeltornet och helt
plötsligt står man i tvättstugan i kista.
Ett dammlager och 4 maskiner tvätt  väntade
på mig när jag kom hem.
Back to reality.

Det har varit min jobbvecka så det har inte blivit så mycket mer.
Jag och Tommy var hos hans föräldrar och grillade.
Dom var hundvakter så det var fyra hundar sammanlagt
Mella fick en liten kompis som hon sprang runt med i trädgården.

Igår var Yamit här och vi hade en riktig tjejkväll.
Vi åt frukt och glass och tog ner alla mina pedikyr burkar
och gjorde alla möjliga behandlingar på våra fötter
Jag avslutade så klart med att lägga på ett lager silver
glitter på mina tår så nu är det disco på mina fötter.

Nu är jag trött så jag väntar på att Tommy och hundarna
ska komma förbi och hänga lite innan det är sov dags igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0