semester




Jag hade ingen lust att tvätta sängkläder som jag brukar göra
när jag e ledig på vardagar så jag bokade en biljett till mamma.

Jag tog med mig en handväska med två ombyten och
sen Mella under armen så åkte vi.

Och vi kom lagom till kafferepet.
Det var hembakat bröd och som tur var tog alla en var
för jag tog nämligen sex. Jag älskar brööööd.

Sen var det kaka och paj med vaniljsås!!
Kan minisemestern börja bättre?!







Vi satt ute på altanen och vädret var soligt så jag tog lite ouside pictures.


Här bor min fantastiska Mamma!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag var så glad att min fantastiska dotter kom till oss! Det är dessa stunder som jag bara älskar när du kommer spontant och vi bara rår om varandra. Jag älskar dig så mycket min guldklimp!



Pussis

2010-06-18 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0