midsommar



Jag jobbade på midsommar men det gjorde inte så mycket
Jag slutade halv fyra och Tommy kom o hämtade mig

Vi åkte till hans mammas hus och tog ett glas vin
med hans vänner och tog det lungt i solen.

Sen blev vi lite fler och vi grillade mass mat.
Majs tomat svamp lök fläkytterfilé burgare med mera.

Eftersom bolaget var stängt så drack jag en av flaskorna
som vi köpte i Paris mmm GOTT!!

Sen spelade vi kubb. Jag trodde cricket var kubb så jag
blev lite förvirrad, Men till slut fick jag ner två klossar i alla fall.
Sen blev det sällskapsspel så klart!!

Väldigt myyyisgt hade vi!!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Har Tommy läppstift?

Vilken mysig midsommar, så ska det vara!

Pussis

2010-06-28 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0