training day



Jag och Mella följde med Tommy och hans hund ut.
Vi åkte till hundklubben, Och jag och Mella tränade liiite också.

Hon sprang i långa agilitytunnlar, Hon sprang till och
med när vi hade gjort röret snett så man inte ser andra sidan
av tunneln förens du e frame.

Sen gömde jag mig bakom ett träd och hon kom o hämta mig.

Mella sov resten av dagen. Hon var helt utmattad!!

Kanske också för att hon grät så mycket
Hon grät när Tommy la ett spår i skogen
Hon grätnär hon fick vänta på sin tur i bilen
Hon grät när jag skulle gömma mig bakom trädet
Hon grät när jag gick in ioch köpte mackor till oss.

Men roligt var det, vi är inspirerade och ska nu ut
i skogen och aktivera oss i minusgraderna!!!





Kommentarer
Postat av: mamma

mella älskling, du måste ha lite tålamod :)))



Vilka aktiva ungdomar ni är, låter jätteskönt och roligt!



Puss

2010-01-10 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0