leedighet



Jag har jobbat åtta dagar i sträck.
Nyårsafton, nyårsdagen trettondags afton ja you name it
Men idag har jag varit i ledig.

Jag sov till elva låg i sängen till tolv.
Föönade håret, åt frukost, pratade med mamma.

Sen gick jag och Tommy ut med våra hundar.
Men jag för frös mina fötter så vi var tvugna att
gå hem jätte fort för det gjorde så ont

Så vi gick hem till honom.
Och jag fick bada fotbad. Very nice!

Sen åkte vi till vällingby och åt lite pasta.

Och sen hem till Yamit och Andrew och hade game night
Vi spelade pictionary och tecken med lite vin och chokladmousse
Jag och Tommy vann överlägset.

Tommy och Yamit satte också upp hennes gaseld
En sån där eldstad som går på gas som man hänger på vägen
UNDERBAR dag!!

En dag till av jobb sen meeer leeeeeeeeeeeeedighet.
Och då ska jag baka!!





Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken underbar dag tillsammans. Det är så det ska vara när man är kär mm :))



Härligt!!



Kramar med pussar förstås



mamma

2010-01-10 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0