sälja




Så idag var den stora dagen.

Mäklaren var hema hos mig. Och han såg nöjd ut.
Jag har lagt nytt golv, Jag har dimmers överallt.
Och skåsluckor och vitvaror är nya.
Så jag har en fin lägenhet och det tyckte han också.

Möjligtvis måla hallen för det har blivit fläckar av skor på väggen.

Utgångpriset blev vad jag hade hoppats på
och nu på tisdag ska vi fota den för att lägga ut den
i lokadelen i kista och sollentuna och sen på hemnet.
Och veckan efter är det visning (Hoppas ni bjuder)

På banken så gick det jätte bra.
Vi fick lånelöfte på den summan vi ville ha
förutsatt att vi har sålt våra lägenheter innan vi köper.


Det känns jätte skönt att vi har gjort det värsta nu är det
mest det roliga kvar. Visning och buda.
Så på tisdag måste jag homestaga som Maria Montazami gör,
Och lägga citroner i en skål och sånt.

fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: annica

Tänk att du nu ska börja på ett nytt kapitel! Jag är så glad för din skull men samtidigt overkligt att du nu har blivit så stor så du själv ska bilda familj, är jag verkligen så gammal????? Näää det är jag inte. Men jag är himla stolt att jag har medverkat( helst jungfrufödsel, du är bara min) till att skapa denna stora juvel som jag är omättligt stolt över och älskar mest på denna jord!!!



Mamma

2010-08-27 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0