hmm



Det här är ju ingen blogg som hamnar på topplistan pga besöksrekord
Men igår var det en mörk dag med endast två besökare varav jag var en av dom
Och jag gissar på att nr 2 var min mamma.(Inget fel ned det)
Men till och med när jag var borta i spanien så hade jag fler besökare.

Så numera kanske jag ska börja varje inlägg med:
Kära mig själv och mamma..........

Det är en ganska mörk dag idag med för nu snart ska vi till arlanda
för att vinka av Yamit som ska till mumindalen ett tag nu.
Vi kommer sakna dig!!



Kommentarer
Postat av: julia/bruno

jätte fin blogg! jag har inte alltid så många besökare -.-

2010-08-17 @ 13:00:13
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: annica

Du kan alltid lita på mamma och ibland mina sytanter eller tjejer :))))

Ofta läser bonuspappan men han är dålig på att kommentera ;).



Pussis

2010-08-21 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0