B day





I lördags firade vi Tommys syster som fyllde år
och i söndags så firade vi Yamit födelsedag

Vi hade fixat en överasknings fest.

Jag bokade bord på en italiensk resturang
som hette La famiglia och den kan jag verkligen rekommendera
Bra service, galet mysigt och super god mat!

´Jag sa att det bara var jag Yamit och Poppi
Och det trode hon på. Men när vi kom dit så väntade alla
Och sammanlagt så var vi nio personer.
Det var fyrverkeri i drinken och i efterätten till henne.

Jag tvingade Poppi att dela tiramisu med mig för det
är min favorit, hon var tveksam men den var verkligen
hemlagad och heeeelt makalös!!

Och för att surprisa oss tillbaka så beställde hon in champagne till oss
Vilket jag uppskattar för rödvin och champagne är de ända jag
gillar i alkohol väg numera.

Mycket skratt och kärlek och jag kan inte tänka mig en mer lyckad kväll!
Poppis kamera har mer bilder så det kommer mer bilder snart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0