hurtful



Jag har gjort någon ledsen idag. Dock inte med flit så klart.
Ibland så blir det så bara, man klickar inte, man tycker olika.
Det är också otroligt svårt att erkänna sina brister nu när man är
vuxen för då ska man veta bättre. Jag precis som ni har några som
jag säkert gjort ledsna men aldrig så har det varit med flit.

Fast det finns en kompis som jag faktiskt var taskig med flit
Jag sa aldrig att hon såg bra ut när vi gick ut trots att hon alltid sa det till mig
Jag lyssnade aldrig eller försökte avsluta samtalet om hon det hade hänt
henne något roligt, jag tyckte det var orättvist att hon gled medans jag slet.

Nu några år senare så förstår jag att bara jag är ansvarig över min lycka
Nu kan jag glädjas med henne och andra. För jag förstår nu att jag kan
välja att se allt i ljus eller mörker. Och när man väll har valt så faller
allt snart på plats och det känns som att man själv glider.

Men i alla fall efersom nu någon har blivit ledsen så
sätter ja på den här låten och sjunger till mig själv :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint du skriver, jag blir så imponerad och är så tacksam och stolt att du är min dotter.



Ibland rår man inte för att man har sårat någon, medvetet eller omedvetet, det finns alltid en förklaring.



Puss och jag älskar dig såååå mycket!

2009-10-30 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0