Robin (med Choséfin i ena kanten) gästbloggar (mest Choséfin <3)

Tänkte att jag skulle gästblogga lite! ;)

Därför gör jag en fin hiss och diss lista:
(tar det tråkiga först!) DISS 1: Alla som inte hissar mig och Choséfin.
Men hallå?! Alla vet ju vilka vi är och därför älskar alla oss. HA

DISS 2: Alla som vet vilka vi är men inte älskar oss. + Liten diss till Bobby,
vi vet att syrianer börjar jobba vid typ 12 års ålder. Kanske därför du har
17 års erfarenhet i din f(okme)ucking branch, du gör ju för fan inget.
Skicka dina EMD grisar till dina anställda och sen tar cred för det?
Ojojoj. Det var ju trotsallt en liten diss på bobby, så då kan ni fatta vad
som skulle hänt om det var en stor diss. Hallå liksom!!!! :P

HISS 1: Går till mig Robin! För jag är BÄÄÄÄÄST! Ni kan inte säga emot
och om ni nu mot förmodan skulle säga emot så ska jag se till att tomten
inte kommer med några julklappar till er.

HISS 2: Går inte till Choséfin i varje fall, utan mig Robin! För jag är BÄÄÄÄÄST!
Okej, liten hiss till Choséfin för att hon låter mig bo hos henne! Hon lagar mat och
fixar och donar åt mig. MYYYS FÖR DET! Puss påre frugan! Hallå liksom!!!! :P

Cha cha!
Bless


Kommentarer
Postat av: mamma

du ska vara jä.....ligt tacksam för att du får bo hos min dotter och bli uppassad, så här dissas igen Chosefin!!!!!!!!!! Då ka jag nog se till att tomten inte hittar till dg heller ;((



mamma avis

2009-11-22 @ 18:05:31
URL: http://tankarochalster.blogspot.com
Postat av: robin

Hahah Jag diggar din mamma Josefin!

2009-11-22 @ 20:15:14
URL: http://emmeliebe.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag diggar din mamma Josefin!

2009-11-22 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0