Ostmacka




Det är ingen vanlig dag för det är Poppis födelsedag!!
GRATTIS!!!!!!!



Jag sitter o äter ostmackor och Mella sitter brevid
o låtsas som att hon inte har hundmat i sin skål utan
måste få smaka ostmacka annars svälter hon ihjäl!

Jag sov dåligt i natt, Jag vaknade säkert tio ggr
helt klarvacken för att sen somna för att sen vakna.
Så höll det på så nu vaknade jag trött.

Idag ska jag O mella nog inte göra nått förutom
att gå ut o gå och hänga, sen ikväll blir det
personalmöte på jobbet. Och imorgon börjar arbetsveckan igen
Så bäst o va fit for fight tills då!


Kommentarer
Postat av: mamma

jag hoppas verkligen att mella fick smaka, hon vill ha lite variation!!!!!!!



puss

2009-11-20 @ 09:41:51
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0