Labiyoni



Det här är Labiyoni Biniford.
Han bor i Malawi.
Han är fyra år och föräldralös.
Han bor i SOS barnbyar nu.

Han är lekglad positiv och mestadels på bra humör =)


Jag beställde ett fadderpaket och valde ett barn från Afrika
Man kan välja kontinent.

Sen tänkte jag skita i det.
Men HALLÅÅÅÅÅ perspektiv!!!!!!!
Hur kan vi äta/shoppa/klaga så mycket, Hur kunde jag nästan slänga bort brevet.

Jag har tillgångar så jag klarar mig, jag har familj, vänner, hund.
Hur kan två hundra vara mycket!?



Nu har jag två fadderhundar och ett fadderbarn.


Här är han...Jag vill adoptera honom, mitt hjärta smälter!




Jag tror jag ska satsa på adoption.
Biologiska barn känns så 90-tal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0