Bullis



Jag och Yamit har bakat bullar ikväll
Vi gjorde vanliga kanelbullar och sen gjorde vi nougatbullar
Vi tog smör socker och riven nougat istället för kanel
Det var en riktig höjdare för dom var super goda.

Vi dubblade också fyllningen så dom badade i fyllning
Och sen lite pärlsocker på det!!

Vooiiillaaaaaa...

Visste ni att han som gör det nya matprogramet på tv3 var
min lärare i resturangskolan. Kniven mot strupen heter programet.
Det e nån version av typ kitchen nightmares.

Och kocken i toppform Rune han har jag jobbat med
Lagat hans ekologiska mat som han bjudit på när han har haft event

Lite kändis varning vaaaa ;)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Din kocklärare är ju jättesträng, gu vad han skrek!!!!!

Skrek han så mot dig så kommer mamma med knytnävarna, så det så!



puss min gullunge!

2009-11-12 @ 11:30:59
URL: http://tankarochalster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0