Födelsedags firande del 1

Jag fyller år i omgångar i år och idag är starten.

vilka? Jag och morbror Kenth Frida och Inger.
Vart? St eriksplan och vidare

Fördrinkar och paket hemma hos Frida och hennes kille
som snart har varit tillsammans i sex år det är stort=)
Dom bor i en jätte fin lägenhet precis vid Tbanan

I mina paket fanns en jättefin



Och en underbart doftande..



Sen gick vi till en supermysig resturang som heter Linguini
Vi åt tre rätters oj oj smaskens...






Jag tog en stor jäkla tiramisu hehe
Det måste vara den goaste efterätt jag vet. mMmM

Sen blev det en fransk biofilm det var den minsta biosalong någonsin
och jag kan tala om att vi totalt var sex pers i salongen haha
Alla gillade filmen, den var kanon.

Underbart sällskap, Underbar mat, Underbar dag,

Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, oj, så avundsjuk jag blir! Vilken toppendag!!!! Jag måste säga att efterrätten såg inte dum ut, dreggel.



Puss

2009-05-04 @ 11:32:37
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0