Moj Moj

Imorgon kommer Y hem från soumi
Hon  har varit där en vecka och hälsat
 på alla soumilainen släktingar.

Hon har haft jätte kul och nu måste hon åka hem
Så idag skickar hon ett sms o frågar vad
jag önskar mig från Finland...

Jaa vad önskar man sig därifrån?
Sprit? Finsk flagga? vikingline biljetter?

Ja det får som sig bör bli en Mumin
Det var det jag skickade tillbaka till henne.
Ett alldeles eget mumintroll och om inte
det gick så räcker det med att Y kommer hem
Det är ju också en present i sig.

Jag uppdaterar angående min present imorgon då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nääämen, nu känner jag pressen med att köpa hm något riktigt fint till dig. fint ska ha fint :) Hmmm, jag frågade mumin om han ville följa med hem till dig men han tvekade lite och sen så sa han nej, jag är ledsen. :( Jag blir din present med något annat till :) Ska nog kunna hitta något!



Vi ses ikväll mitt lilla hjärta . Saknar dig.

2009-07-07 @ 11:50:26
Postat av: mamma

men de har gott om knivar ju :))))



Fördomsfulla mamma

2009-07-07 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0