Zoo

Jag gick in i på swedbank sidan när jag kom hem idag
för att kolla hur mycket pengar som kommer imorgon
Jag blev helt nöjd så jag firade detta genom att bjuda med
Mella till zoo affären i ärvinge.

Det var lite blod på den stora mattan i butiken
tydligen hade två chihuahuor klippt klorna och
dom hade varit ilskna som fan och till och med
haft munkorg på sig men i alla fall den ena sprattlade så
mycket att han hade klippt den lite i pulpan vilket är ofarligt
men det blöder och han hade blodat ner mattan.

Mella gick in och nosade på mattan länge
Då förvandlades godislandet till en mardröm
Och Mella ville inte ens gå och tigga godis bakom disken
som hon alltid gör. Hon stog uppe i leksakshyllan och vägrade
komma ner därifrån, Gick inte en meter!
Bara stog uppe i hyllan och han fick inte komma o klappa henne.
Ja efter ett tag så mutade han henne med vomburgare
Hon åt fort upp godiset och sprang upp i hyllan
Och var väldigt tacksam när vi gick hem.

Jag köpte en aktiveringsboll av hårdplast eftersom Mella nu
tog sönder två av dom andra jag köpte.
Jag hade samma boll till Akela som hon tog med sig till Umeå.
Man lägger papper i den så blir det ännu svårare.
Det har sysselsatt Mella ungefär tre timmar nu.



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag undrar var vår boll tog vägen som vi skulle få i present??????? Undrar Sigge och Charlie håller med!



Blev Mella rädd för blodet eller såg hon de skrämda hundarna? Min plutte Mella!



Pussis

2009-08-25 @ 10:32:22
Postat av: My

tänkte på dig när jag kom på de här.. http://fokis.se/category/fokis-nails.html !!

2009-08-25 @ 18:34:05
URL: http://www.pinksaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0