Eken

Jag och Y var på ett mingel event på Eken vid.
Det var både trevligt och mysigt och vi träffade bara trevligt folk.

När jag skulle sträcka fram handen för att hälsa på
han som anordnade eventen så hamnade handen
i drinkglaset så alla blev blöta .

Jag skämtade om att jag var vice president på eriksson
Glömde säga att det var ett skämt dock så det var
liksom bara att gå in i rollen. När jag säger att jag bor i
kista säger han men va bra då har du nära till jobbet.
Ja så kalla mig ms President från och med nu.
Fake it til you make it.

Har värvat eller stavas det varvat?! två nya människor
till att skaffa en fadderhund. Han skrev in sidan i sin mobil.

Träffade också en man från brasilien som översatte texten
på mitt armband (brazilets) det står Herr Helgon från kyrkan. Typ!
Jag frågade om han jobbade på statoil sen o han blev skitsur.

Jag, Y och David utbytter lite semester historier under kvällen.
David från skärgården, Y från New York och Jag från Brålanda.

Det var en mysig kväll och när jag öppnade dörren rusade mitt hjärta
ut och välkomnade mig hem, underbara hund!!






Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha, vilken kväll! Jag kan tänka mig att de blev jätteintresserade av att resa till Brålanda, de är så välkomna att ta en fika här innan de reser vidare hahaha.



Du är bara för go!



Puss

2009-08-07 @ 10:55:29
Postat av: K

Fina bilder ;) hmm känns som att han raderade sidan efteråt iom att du kom hem ensam :D

2009-08-07 @ 19:23:02
Postat av: josefin

hahahaha så jävla rätt, det e klart han gjorde!!

2009-08-07 @ 19:45:13
Postat av: mamma

Vad vacker du är på kortet, en riktig prinsessa



Puss

2009-08-07 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0