Fadderhund 2

Ni vet att jag har Sally som fadderhund
Tänkte att det är dags för nummer 2 nu
Denna gång från Rumänien

Dessa hundar bor hos en äldre dam i Rumänien
som har sju hundar och elva katter och matar
alla gatuhundar i området.
Damen får hjälp från hundcentret men så klart så bördan tung ändå.
så here we go...

Det finns några att välja på så jag tänkte att
ni skulle hjälpa mig att välja.

Här är dom.
Det här är Fitzi som är tio år och har medfött hjärtproblem
Har haft det lite tufft och är lite blyg med främlingar


Det här är Cuca, hon bodde på gatan till hundfångarna tog henne
så dom har köpt loss henne därifrån och nu är hon en dam på 16 år


Det här är Teo en gatuhund som blivit bort adopterad två ggr
men rymt tillbaka till hemmet så nu får han stanna för gott.

Kommentarer
Postat av: mamma

För mig är de så gamla att de vilken dag som helst går till hundhimlen. jag skulle välja en yngre stackare.



Mamma som tänker på de små

2009-08-25 @ 21:06:28
Postat av: My

teo hehe, rymmer tillbaka, han måste gilla de där!

2009-08-25 @ 21:23:37
URL: http://www.pinksaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0