a little box of..

Nagelverksamheten har fått konkurrans!



När jag var hos mamma så gav hon mig massa scrap saker.
Så jag tog fram allt härom kvällen och skulle skapa nått vackert.
J hur svårt kan det va o klippa o klistra tänkte jag.
Men svårt var det för allt jag åstakom var den här fula asken.



Jag ska använda resten av grejerna till fotoalbum
Jag har beställt 300 kort som kommer på måndag
Poppi gick igång på ideen men Y var lite tveksam.
Till dig vill jag bara säga att till och med Paris Hilton scrappar!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte så lätt som man tror. Men det är beroendeframkallande. Man måste gå på någon kurs och mara för att fatta det! men jag tycker du är duktig som försöker och asken är inte alls ful!!!!



puss

2009-08-10 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0