May. 28, 2014

Igår var vi hos hundpsykologen och vårt första möte var givande. Hon var stenhård och sägs vara sveriges Caesar Milan. Nu fanns det ingen lätt lösning till problemet. Hundar kommer alltid bita hundar meeen om man lyckas vara en stark ledare så kan man styra sin egen hund i alla fall. Hon sa också att när man har en så snäll hund som Lita så utvecklas inte ledarskapet eftersom man redan tycker att hunden gör allt bra. Vår hem läxa är 10 nya regler för Lita.

En mycket glad nyhet är att mitt körkort kom idag. Äntligen!!! Jag har kört varje dag sen jag blev godkänd. Det e svårt o parkera o utan GPS vet jag inte om jag nånsin skulle komma hem. Jag har tyvärr lyckats repa Tommys fälgar men han verkar ta det med ro. :)








Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Pluttelita vilken otur hon har som vovve. Vilka 10 regler ska ni ha då, så svårt

2014-05-30 @ 22:28:49
URL: http://quiltstickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0