teckning

Jag och Estelle är lite smått förkylda igen.
Men det gör inget för det här är min lugna vecka på jobbet 
så vi har kunnat vara hemma o slappat. 
Vi har ätiti frukost i soffan och kollat på Estelles favorit program
som är musses klubbhus. Men lite saker har jag ändå fått gjort.
Jag har äntligen tagit studenten och avslutade min sista kurs med ett A!!
Jag är jätte glad över det! Jag fick också godkänt på min synundersökning 
för körkortet och det troddde jag aldrig, jag låg precis på gränsen men klarade mig.
Så nu har jag skickat in tillståndet så jag kan börja övningsköra :)
 
 
 
Här är Estelles första teckning från dagis. Åhh jag blev så glad, som jag har väntat!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annan

Ni verkar ha det så mysigt fast ni är vääääääldigt förkylda. Men Mussefilmen gör nog susen för mamman i huset :)).
Vilken fin teckning!!! Har hon berättat vad hon har målat, kan det vara en anka :). Pussis

2013-11-15 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0