29 år

 
 
Så nu är jag 29 år. Nu är dagar bara till den stora 30 års dagen!!
Då måste man dra till karibien eller hyra nån lokal. Men nu är det 29
så då blev det lite lugnare. Jag och Michaela Emelie Veronica Jojjan Ida och Madde
kom hem till mig och så fick alla baka sin egen pizza och dricka sangria
. Det var en rolig aktivitet.Ida var den enda som lyckades med en rund pizza.
Och alla pizzor var överfyllda med topping.
Sen satt vi i soffan och åt gräddtårta som jag har bakat :)
 Michaela kom tidigt och hjälpte mig med alla förberedelser runt två tre och dom 
sista gick runt ett på natten. Tack för alla fina presenter och för att ni kom och 
firade mig på min födelsedag!!!
 
Här är toppingen
 
 
Estelle och Novalie sötnosarna
 
 
Emelie och Estelle myser
 
Champagne!!!
 
 
Lite varierande resultat på pizzorna
 
 
Födelsedagsbarnet
 
Min hallon och gräddtårta
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor, svärmor

Vilken kul idé att låta gästerna göra sin Pizza, något att ta efter!
Min lilla solstråle har växt och mognat i sitt utseende, alltid med ett leende!
Sicken fin tårta!!!! Jag är imponerad!
Pussis

2013-05-09 @ 18:41:41
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0