badhuset

 
 
Idag har vi varit o badat i simhallen. 
Det var 20 minus ute men 50 plus grader inne i simhallen.
Vattnet var supervarmt och det fanns badleksaker till dom små.
Det var många små barn där mysigt o gå o bada på fredagen.
Jag har inte varit där på månader så det var kul hoppas att vi kan gå tillbaka
snart igen och dom hade så roligt och plaskade.
Somnade som stockar gjorde dom också och jag e också heeelt slut nu.
Nu gör jag ingenting tills Tommy ska komma hem då blir det tacos o film.
 
Jag Estelle och Novalie i bebispoolen
 
 
Igår kom Tommy hem med en cool lampknapp som vi har i hallen nu.
 

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma,fru, syster och kompis

Vad härligt, du gick alltid med din morfar till simhallen :).
Har Tommy satt upp skylten som en pik till sin svärmor :))
Puss

2013-01-19 @ 21:17:47
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0