sjuk

 
 
I tisdags var Anna och Sofia hemma hos oss.
Jag bakade en blåbär och jordgubb sockerkaka.
Estelle sov mest när dom var här och det var inte så konstigt
för sen på kvällen fick hon feber och det var jätte synd om henne,
Det var våran sista aktivitet sen har vi fått sitta hemma.
Hon har knappt ätiti eller druckit men idag var det lite bättre.
Hoppas det går över fort så vi kan komma uuuuuuut!!!
 
Igår jobbade jag på friends arenan under matchen men 
det var lite svårt att lämna en sån sjuk stackare.
När jag gick hade hon nästan 40 graders feber :(
 
Idag har vi gjort alla hjärtans dag kort och roat oss med 
o klippa o klistra egna som vi ska skicka om jag inte glömmer!!!
Ja det gäller o ha fanatsi när man är inlåst med en sjuk för
nu orkar jag inte se mer teletubbies :)
 
 
 
Arenan!!!
 

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma,fru, syster och kompis

Så hög feber!! Stackars liten, förstår att det var svårt att lämna henne. Puss

2013-02-07 @ 17:17:36
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0