Playdate

 
 
 
Idag har vi varit hemma hos Ella och lekt och nu håller dom 
på att göra fint tills visningen av deras lägenhet och vi har 
lämnat tillbaka alla saker vi har lånat av dom för nu ska
dom flytta för att bygga eget hus. Tänk vilken tur att vi 
blev gravida samtidigt och bodde så nära för jag vet inte vad jag skulle
gjort utan Linas sällskap det här året särskilt i början
när man känner sg som en nybörjar mamma som inte vet nånting.
Då är det skönt o komma ut o hitta på nått med nån i samma sits.
Jag tänkte aldrig på vad man gör efter att barnet är fött.
Det är inte lätt att anpassa sig till att vara hemma med bebis
när man är van vid att jobba och träffa folk.
 
Nu är min mammaledighet slut lagom tills att dom flyttar.
Nu kommer nya förändringar.
 
 
 
 
Titta vilka stora tjejer som står upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0