kaka

 
 
 
Idag vaknade vi till regn så jag tänkte om jag verkligen
skulle dra på henne alla kläder dom ska väll va inne eller??
Tur att vi köpte gummistövlar till henne igår.
Hon har inte haft skor innan så hon grät när jag satte på stövlarna :(
 
 
Det heter ju trots allt ur och skur. Alla andra avdelningar
var inne men fröknarna verkade helt oberörda av regnet.
Tur att jag fick gå hem i alla fall.
När jag kom tillbaka så satt hon i en träbil med ena handen på 
ratten och en liten sandkaka i andra som hon bjöd mig på 
när jag kom dit. Det fortsatte regna hela dagen.
Så nu har vi varit inne hela dagen och bakat en 
upp och ner vänd ananaskaka. Jag har alltid velat göra en sån
för dom ser så läckra ut och dom smakar underbart!!!
 
 
 
 
Imorgon ska hon få va inne o kolla läget på dagis så då måste vi bada
lite och fixa oss fina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0