semester

 
 
 
Så nu är vi tillbaka i sthlm efter att ha varit i först Halmstad
och sen till vänersborg. Jag har bara ett kort från halmstad och det är det här.
 
Jag och Tommy skulle dela på en men vi kunde inte komma överens 
så servitrisen gav oss varsin i stället. Min är chokladmousse med karameliserad
ananas och Tommy tog glass chokladsås grädde och bär.
Sen efter det så åkte vi till mamma i Vänersborg.
 
 
 
Vi gick tipspromenad så kanske kanske jag gick ner lite av chokladmoussen.
Jag vet inte vem som vann men när jag såg facit så var det nog inte jag..
 
 
Sen blev vi bjudna på mat uppe på berget.
Vi lassade in kalvfärsbiffar med morötter och potatis och massa sås.
Estelle åt också av den goda maten.
 
 
Vad skönt det är o komma bort och lägga ifrån sig facebook disken tvätten
sångstunder och allt som man annars gör. 
Och istället äta ute och sova sovmorgon och köpa grejer.
Men nu är jag hemma och packar upp kuddöverdrag och gardiner.
Det kommer bli vinter mysigt nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0