ikea

 
 
Jag och Jojjan åkte en snabbis till Ikea för att köpa blommor 
till Tommys kontor. Vi åt också köttbullar så klart för det är obligatoriskt!
Jag såg att dom rullade in pallar med julpynt så nu vill jag mer än allt
att det ska bli lagligt att börja julpynta så jag kan åka dit
o köpa på mig massa pynt!!
 
 
 
Sen fick vi skynda oss på för vi skulle hem till en annan av tjejerna 
i mamma gruppen och fika :)
i våras/sommras då sågs vi för promenad men nu blir det höstfika!!
Det var värt en promenad i regnet!!
Bärpaj och småkakor MUMS!
 

Kommentarer
Postat av: Annica Mamma och mormor

Hoppsan, julpynta? Du som inte har tyckt om att julpynta, vad roligt att det intresset har vaknat :)). Är min goding alltid lika nöjd, hon skrattar, äter och sover överallt, sicket underbarn ni har fått! Pussis

2012-10-10 @ 15:15:01
URL: http://annica-quiltstickan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0