helg

 
 
 
I helgen var vi ute på djurgården igen med Michaela och Johnny 
och deras bebis Novalie. Vi drack en drink åt en lyxtoast och promenarade
i snigelfart och kollade på alla båtar som åker i kanalen där.
 
Sen åkte vi till Tommys pappa och åt persisk mat och jag åt
typ 2 kg ris som vanligt. Jag rullade in i bilen när vi skulle hem.
 
Söndags sa vi hejdå till Yamit och Viktor och åt lite mat
i sollentuna gallerian. Nu funderar jag och Tommy på om
vi ska åka o hälsa på dom i Holland i höst. Det skulle va kul!!
Innan vi skulle gå så gick vi till MQ för Tommy ville köpa
lite sommarkläder men han hittade inte en enda tröja
men det gjorde jaaaag. Jag provade och provade.
Och surprise jag köpte inte ett enda svart plagg!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0