blomster




Jag har en last och det är blommor just nu.
Jag har över 25 blommor/växter här hemma.

Det finns paradissträd, tomatplantor, papegoj stjärt
pelargoner och massa annat och nu har jag köpt en gulranka,

Jag hoppas att den smälter in för när Tommy skulle ge
exempel på onödiga kostnader så nämnde han glass och blommor.

Så kanske märker han inte den nya en meters plantan i fönstret!!!





Sen har jag matat mina uteblommor med näring fast dom inte behöver
så dom blommor så himla mycket fast jag plockar små mini buketter
som jag har i hyllan dom har Tommy garanterat inte märkt!!!



Kommentarer
Postat av: annica

Jag tycker Tommy ska vara glad att det är så hemtrevligt hemma hos er! Pussis

2011-06-03 @ 22:08:48
URL: http://quiltstickan.zoomin.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0