tapas


Det är inte lätt att sysselsätta sig själv hela dagarna
när man inte jobbar eller reser. Vilket i-lands problem!!
I alla fall idag har det varit desto lättare.
Jag gick två långpromenader med Mella och sen hann jag
kolla på dubbelavsnitt av hem till gården. Mycket uppskattat!!
Sen åkte jag in till stan o träffade Yamit. Vi tog en fika och sen
helt plötsligt befann jag mig inne i MQ och provade en svart pälsjacka.
Den var så fin så jag kunde inte ens tänka över det.
Jag var tvungen att ha. Det är inte riktig päls, Jag känner att jag måste
skärpa mig eftersom jag är en djurälskare så nu ska jag packa ner
kanin pälsen i en låda och ha min låtsas päls istället.

Sen gick vi till Mamas and tapas med Emelie och hade en riktigt
mysig tjejmidag tillsammans och pratade om allt mellan himmel och jord
och åt väldigt goda smårätter. Friterad aubergine, fläksnoisette i grillat bröd,
spanska köttbullar, potatisomellett och massa aioli!!!!
När jag kom in på resturangen så kände servitrisen igen mig
hon brukar handla på prisxtra.
Man känner ju oftast igen dom som man handlar av
men jag träffar kanske 100 pers om dagen så
det e svårt att känna igen alla.
Men det e roligt när folk säger till så man kan hälsa på varann.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0