Tankar of Today



Jag har tänk att Mina skor som kom idag är 2 die for

Jag har tänkt på varför jag vaknade 9 och Mella 11 i morse

Jag har tänkt på om jag ska äta ute eller hemma (blev hemma och köttfärsås)

Jag har tänkt på om jag ska fortsätta vara blond eller bli brunett igen

Jag har tänkt på hur mysigt det är att vara med vänner

Jag har tänkt på om jag ska shoppa nått (hittade inget)

Jag har tänkt på om jag ska flytta till varberg med Poppi till 2011

Jag har tänkt på hur jobbigt det är att jag börjar sju imorgon

Jag har tänkt på mina fadderhundar

Så nu slutar jag tänka för idag och går och sover





Kommentarer
Postat av: mamma

Men har du inte tänkt på mamma idag oxå???? :(((((

2009-09-04 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0