Skylt ansvarig



Det var: Bring your dog to work day

Så Mella hälsade på prisxtra idag

Hon skällde ut Uffe på frukt och grönt
Skällde ut data support killen
Och myste med min Chef Eva
Och blev klappad av Veronica






Vet ni vad det värsta är..
Att det är jag som sitter och skriver ut dom
här skyltarna varje vecka.

Och nu när jag sitter och kollar på skylten
så är den ta me faaan felstavad!!!!

Veckans annona?
Whaat?!
A N N O N S.
Hur svårt kan det vaaaaa..

Gör om
Gör rätt
Säger jag till mig själv.


Kommentarer
Postat av: språkpolisen

Det stavas "skyltansvarig", alltså utan mellanslag. Fel kvinna på fel plats uppenbarligen.

2009-10-29 @ 16:25:28
Postat av: josefin

rätt eller fel..SKYLTANSVARIG ÄR JAG!!!!!!!!

2009-10-29 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0