Fittan



Det är 10 kr veckan på prisxtra
Mycket folk och mycket prisändringar
Och en det tar ett tag och få in alla priser i datan

I alla fall, någon köpte bananer av mig för 19 kr/ kg
istället för 10 kr/kg som det är den här veckan


Den här kvinnan kommer tillbaka när jag är ute på lunch
Och går fram till en annan tjej och vill ha pengarna tillbaka

Tjejen är ny och fattar inte riktigt vad kvinnan menar
Så kvinnan undrar om hon är lika trög som den
utländska fittan som har gjort fel.

Alltså hon syftar på mig.

Fitta kan jag leva med, men utländsk?
Ser jag inte svensk ut? Nej jag är inte rasist.
Men det kändes lite konstigt att hon inte tog mig för en svensk tjej

Och sen vaaaaaad faaaaan är det för fel i ditt huvud kvinna????!!!
Som kallar mig för fitta p.g.a ett data fel!!!

Men vet du vad jag bjuder på den, för att jag är tillräckligt glad
och nöjd i mitt liv att jag aldrig skulle tänka tanken på att
kalla någon för nåt sånt EVER!!!

Sprid kärlek mina vänner.


"Spread Love everywhere you go. Let no one ever
come to you without leaving better and happier" 
Mother Teresa






Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla grek fittaaaaaa...... hahhahahah .... dagens roligaste..... hahahha

jag älskar dig jätte jätte mycket fast att du är blatte....... gahhahahahahha du är min fitta puss puss my love

2009-09-01 @ 22:20:28
Postat av: My

hatar 10 kronors veckan! blir alltid nå fel och sura personer!

2009-09-02 @ 14:17:50
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: K

mmm visst gör som aftonbladet. locka folk med en smaskig rubrik för att sedan läsa crap =)

2009-09-02 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0